ՄԻՏՐՈՊՈԼԻՏ ԱՆՏՈՆԻ ՍՈՒՐՈԺՍԿԻԵՐԿՐՈՐԴ ԶՐՈՒՅՑ«Եվ Աստված օրհնեց յոթերորդ օրը» (Ծննդ. Բ 3):Առաջին զրույցից հետո արձագանքների մեծ մասն այն մասին էր, որ իմ ասածներն ընդամենը վսեմ գաղափարներ են, է ......
ԱՍՏՎԱԾԱՇՈՒՆՉ ՄԱՏՅԱՆԸ«Երանի ողորմածներին, որովհետև նրանք ողորմություն պիտի գտնեն» (Մատթ. 5.7):ՈՒխտը և օրենքը Հին Կտակարանի կարևորագույն հասկացություններն են, իսկ օրենսդրական գրքերը` նրա որ ......
ՎՐԱՑ ՀԻՆ ՄԱՏՅԱՆԸ` ՀԱՅԿ ՆԱՀԱՊԵՏԻ ՄԱՍԻՆՀեթանոսական ժամանակները, ինչպես առաքյալներն են հաստատում, մարդկության մոլորության ժամանակներն էին և ոչ թե հոգևոր մեր սկիզբը: Որովհետև ո՛չ Ադամը, որ տեսնում էր և և ......
ԱՐՑԱԽՅԱՆ ՀՐԱՇԱՊԱՏՈՒՄՆԵՐԱյս վկայությունները գրվում են մեկ նպատակով, որպեսզի հայ ժողովուրդը հիշի և վերստին զորանա, քանզի նոր պայքարի դրոշ է բարձրացվում ազգի հավատարիմների ու արդարների արյան գնով համար։ ......
ԱՍՏՎԱԾԱՇՈՒՆՉ ՄԱՏՅԱՆԸՅՈԹԵՐՈՐԴ ՊԱՏՎԻՐԱՆՄի՛ շնացիրՀեթանոսությունն ընկղմված էր տռփանքի մեջ, կյանքը` թունավորված այդ ախտով. մարդկանց կեցությունը բնավ չէր տարբերվում կենդանականից. մայրը կարող էր ամուսնանալ ......
ՄԻՏՐՈՊՈԼԻՏ ԱՆՏՈՆԻ ՍՈՒՐՈԺՍԿԻԱՌԱՋԻՆ ԶՐՈՒՅՑ«Եվ Աստված օրհնեց յոթներորդ օրը»: Ծննդոց Բ. 3
Տարեցտարի ամեն Մեծ պահքի ընթացքում շաբաթ օրերին ընթերցվում է Ավետարանից այն տեղը, որտեղ պատմվում է, ......
«Օ ՏԵՄՊՈՐԱ, Օ ՄՈՐԵՍ»Ի՞նչ է, կարող ենք արդեն շնորհավորե՞լ հայորդի արվամոլներին, շնացողներին, իգամոլներին, պոռնիկներին, լեսբուհիներին, սեքս-մոլագարներին (նրբազգաց ընթերցողներից ներում եմ ու ......
ՏԱՃԱՐԱԿԱՆՆԵՐԻՑ ՄԻՆՉԵՎ «ՈՒԽՏԻ ԶԱՎԱԿՆԵՐ»1118-ին Երուսաղեմում մի միաբանություն հիմնադրվեց։ Ինը կուսակրոն ասպետներ չքավորության երդում տվեցին։ Պահպանվել է անգամ նրանց կնիքը` երկու հեծյալ մի և ......
ԱՍՏՎԱԾԱՇՈՒՆՉ ՄԱՏՅԱՆԸԵՐՐՈՐԴ ՊԱՏՎԻՐԱՆՔո Տեր Աստծո անունը զուր տեղը չպիտի արտասանես, որովհետև Տերը արդար չի համարում նրան, ով Իր անունը զուր տեղն է արտասանում։Ըստ Սուրբ Գրքի ուսուցման` անունը մեծ և է էլ ......
ԲՈՑՆ ԱՂՈԹՈՒՄ ԷՐ ԱՐԱՐՉԻՆԻՎԱՆ ԻԼՅԻՆԴարերի անսահման հեռուներում, աշխարհի արարչությունից անմիջապես հետո, երբ երկիրն առաջին անգամ զգաց իր նախաստեղծ ձևն ու սահմանները, տխրեց ու ողբաց, քանզի տեսավ իրեն ու և ......
Մենք, շատ թե քիչ տանելի ապագա ունենալու համար, պետք է աշխատենք բազմակողմանիորեն հասկանալ հզորների ու թույլերի հարաբերությունների անատոմիան։
Բնականաբար, եթե ուժեղների ու թույլերի հարաբերությունների հետ առնչված երկրորդական հանգամանքները դնենք մի կողմ, ապա այդ հարաբերությունների կայուն ու երկուստեք իմաստալից լինելու համար, ընդհանուր առմամբ, պետք է հավասարակշռություն լինի, մի կողմից, ուժեղի համար թույլի օգտակարության և, մյուս կողմից էլ, թույլի համար ուժեղի կողմից պաշտպանվածության միջև...